مانتو زرشکی با چه شلواری ست میشه

خلاصه

آیا می‌ دانید ست رنگ زرشکی چه رنگی است؟ آیا با انواع مکمل رنگ زرشکی آشنایی دارید؟ ترکیب رنگ زرشکی برای چه فصلی از سال، جلوه بیشتری دارد؟ مانتو زرشکی با چه شال و کفشی ست می ‌شود؟ احتمالاً در مورد ست رنگ زرشکی سؤالات زیادی داشته باشید، چرا که رنگ زرشکی، خاص بودن رنگ بنفش و جلوه رنگ قرمز را دارد. بنابراین تمام شیک پوشان باید یک ست رنگ زرشکی را در کمد

۱۴۰۰ شنبه ۲۵ ارديبهشت
9471بازدید
مانتو زرشکی با چه شلواری ست میشه

آیا می‌ دانید ست رنگ زرشکی چه رنگی است؟ آیا با انواع مکمل رنگ زرشکی آشنایی دارید؟ ترکیب رنگ زرشکی برای چه فصلی از سال، جلوه بیشتری دارد؟ مانتو زرشکی با چه شال و کفشی ست می ‌شود؟ احتمالاً در مورد ست رنگ زرشکی سؤالات زیادی داشته باشید، چرا که رنگ زرشکی، خاص بودن رنگ بنفش و جلوه رنگ قرمز را دارد. بنابراین تمام شیک پوشان باید یک ست رنگ زرشکی را در کمد لباس خود داشته باشند.

مانتو زرشکی را می ‌توانید با انواع رنگ‌ های روشن و تیره ست کنید و بهترین استایل های اسپرت و رسمی را در تمام فصول با آن داشته باشید. در ادامه شلوارهای مناسب برای ست شدن با خرید مانتو رنگ زرشکی را به شما معرفی می‌ کنیم.


رنگ ‌های مناسب برای ست کردن با رنگ زرشکی


رنگ زرشکی با ترکیب رنگ های مختلفی ست می ‌شود. از جمله این رنگ ها، رنگ سبز و بخصوص سبز ارتشی است. ترکیب سبز ارتشی، زرشکی و قهوه ‌ای ست بسیار زیبایی را به وجود می ‌آورد. ترکیب دوم قرمز روشن با زرشکی است که معمولاً با اکثر پوست ‌ها و رنگ مو‌ها همخوانی دارد. قرار گرفتن رنگ زرشکی در کنار رنگ قرمز روشن حالت تندی قرمز را خنثی می ‌کند. رنگ سوم محبوب در استایل ها صورتی کمرنگ است. این رنگ همانند رنگ سرخابی رنگی شاد و جوان پسند است. به علاوه رنگ صورتی را برای هر موقعیتی می ‌توان استفاده کرد. ترکیب صورتی کمرنگ و زرشکی بسیار شیک و خاص است.
علاوه بر موارد فوق رنگ ‌های نارنجی، خاکستری، کرم، مشکی، سفید و سورمه‌ ای نیز مکمل ‌های بسیار جذاب و زیبایی برای ست شدن با مانتو زرشکی هستند. وجود رنگ های مکمل زیاد با رنگ زرشکی دلیلی است که باعث محبوبیت این رنگ بین افراد شده است. شما میتوانید با خرید شال ارزان یک تیپ فوق العاده را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

 

خرید مانتو

 

بهترین ست رنگ زرشکی در یک استایل رسمی


اگر قصد دارید که استایلی رسمی برای حضور در جلسات و ادارات و حتی مهمانی های کاملاً رسمی داشته باشید، انتخاب رنگ مشکی و سفید در کنار رنگ زرشکی بهترین انتخاب خواهد بود. همانطور که می دانید مشکی رنگی است که با هر رنگ دیگری هماهنگی خوبی به وجود می آورد و البته بر خلاف رنگ سفید می تواند تند و تیزی رنگ ها را بگیرید.


استفاده از رنگ کرمی و طلایی می تواند در خود لباس به کار رفته و یا از اکسسوری ها به این رنگ استفاده شود. بنابراین رنگ کرمی همراه با زرشکی نیز می تواند ترکیب خوبی برای استایل های رسمی و فرمال شما باشد. می‌توانید از کیف و کفش کرمی همراه با یک مانتو زرشکی وخرید شال و خرید شلوار مشکی برای موقعیت های رسمی استفاده کنید و استایلی شیک داشته باشید.
علاوه بر این، برای ست کردن مانتو زرشکی می توانید از رنگ خاکستری استفاده کنید. البته توصیه ای که در ترکیب رنگ خاکستری همراه با رنگ زرشکی داریم این است که هرگز از میزان مساوی از دو رنگ در استایل استفاده نکنید. بهترین میزان استفاده از ۷۵ درصد یک رنگ و ۲۵ درصد از رنگی دیگر است.
اگر می‌خواهید در محیط کاری خود شاداب تر به نظر برسید، ست رنگ زرشکی با زرد را به شما پیشنهاد می ‌دهیم. این ترکیب رنگ برای کسانیست که دوست دارند از رنگ های متضاد و شاد استفاده کنند. این ترکیب، تند و تیزی هر دو رنگ را بیشتر می کند.

 

مکمل های رنگ زرشکی برای یک استایل خیابانی


یکی از انواع رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ زرشکی رنگ سبز ارتشی یا لجنی است. همچنین شما می ‌توانید رنگ زرشکی را با رنگ قهوه ای ست کنید که در این حالت بهتر است رنگ کیف و کفش، و یا شال و روسری ‌تان را سبز لجنی و یا قهوه ای انتخاب کنید. از طرفی پوشیدن مانتو زرشکی با شلوار جین زیبایی و جذابیت ظاهر شما را چند برابر می کند. ترکیب رنگ زرشکی با خرید شلوار جین یکی از انواع ست های شیک و متفاوت برای استایل خیابانی است و اگر شما می خواهید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید، بهتر است از ترکیب این دو رنگ استفاده کنید.
پیشنهاد بعدی ما برای استایل خیابانی، ست رنگ زرشکی و نارنجی است. چراکه رنگ نارنجی یکی دیگر از انواع رنگ ‌های مناسب برای ست کردن با رنگ زرشکی است که بهتر است رنگ کیف و کفش و یا شال خود را نارنجی انتخاب کنید تا شیک ‌تر و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

مانتو زرشکی برای فصل پاییز


جالب است بدانید، در میان مکمل های رنگی مختلفی که برای ست رنگ زرشکی نام بردیم، رنگ های طوسی و زرد برای فصل پاییز جزو ترندترین رنگ ها به شمار می روند. چرا که پاییز رنگ برگ های زرد و قرمز خشک شده است. حال اگر رنگ طوسی را در زمینه آتشین پاییزی استفاده کنید، استایل شما جلوه بیشتری خواهد داشت. از طرفی استفاده از رنگ زرد نیز در ست رنگ زرشکی هماهنگ با رنگ طبیعت در این فصل خواهد بود.
شاید تاکنون سوژه های اسپرت برای عکاسی ها در فصل پاییز را دیده باشید. اغلب استایل های اسپرت در این فصل با ست رنگ زرشکی و زرد و طوسی انجام می ‌شود. این رنگ ها هم می ‌توانند به صورت جدا با رنگ زرشکی بکار روند و هم می ‌توانید با هم در استایل پاییزی خود از آنها استفاده کنید. نا گفته نماند که میتوانید با خرید بوت های قهوه ای یا عسلی و مشکی در این فصل، به شیک تر دیده شدن استایل شما کمک زیادی می‌ کند.

 

ست زرشکی و سفید برای فصل زمستان


رنگ طبیعت در فصل زمستان، رنگ سفید است و در این زمینه سفید رنگ، ست های رنگی رنگی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع برای اینکه استایل دخترانه جوان پسندانه تری داشته باشید، بهتر است به جای رنگ های تکراری مثل قهوه ای و یا رنگ های خنثی مثل سیاه از رنگ های شادتری مثل ست رنگ زرشکی در این فصل استفاده کنید. به عبارتی بهتر است بگوئیم که در این فصل از ترکیب رنگ ها نترسید.
به این ترتیب شما با پوشیدن پالتو پشمی یا چرمی به رنگ زرشکی همراه با لباس سفید و جین آبی یک استایل زیبا از ست رنگ زرشکی ساخته اید. در این فصل در هر استایلی که هستید، دو رنگ زرشکی و طوسی به کمک شما خواهد آمد. علاوه بر این ترکیب رنگ زرشکی و سوسنی در این فصل شما را بسیار جوانتر و شاداب تر می ‌کند.

 

دیگر مطالب مربوط به مزون اینترنتی دیزی بست:

مانتو صورتی با چی ست میشه

مانتو اداری بارداری

مانتو طوسی با چه رنگی ست میشه

مانتو زرشکی با چه شلواری ست میشه

مانتو زرشکی با چه شلواری ست میشه

چطوری میتونم کمکتون کنم؟